Lekcja 1

12 komentarzy:

  1. Jestem bardzooo szczęśliwa, że znalazłam twojego bloga <3. Jest mało stron i blogów, dotyczących nauki koreańskiego. Byłam nawet w Empiku i nie było żadnych książek ToT. Życie mi ratujesz <3 >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lekcja :) Bardzo fajnie wytłumaczone znaki i do tego wszystkie spółgłoski i samogłoski wypisane w tabelce, a pod koniec jeszcze ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania! Świetna robota, na pewno mi to pomoże w mojej nauce koreańskiego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super napewno szybko się nauczę koreańskiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego w tej tabelce nie ma znaku "e" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniknęla! 😂😂 tabelka jest tylko przykładowa. Oczywiście znajdę inną z literką "e" i wstawię do lekcji. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Dzięki, ten post mi pomoże w nauce koreańskiego ^^ ale nie ma w tej tabelce znaku e xD

    OdpowiedzUsuń
  6. A "o" to nie jest "ㅗ"
    a to "ㅛ" było "yo"
    Jak się mylę to przepraszam ale tak mi mówiono i chciałam się tylko spytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. czego nie ma w tabeli liter:
    c;
    f;
    g?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. C i f nie funkcjonują jako oddzielne litery w ich alfabecie, a g jest wymiennie pisane z k, zależy od sytuacji w danej sylabie. Nie widzę tabelki, ale mówię co wiem

      Usuń